Vásárlási tudnivalók, információk

 

 

 

A SOMY KFT. elsősorban bútoripari termékek kis-és nagykereskedelmével foglalkozik. Ezenkívül szolgáltatást is végez megrendelői számára, mely szolgáltatások főként: lapszabászat, élzárás.

Üzletünkben a megvásárolni kívánt termék minta alapján történik (minta utáni értékesítés). Bemutatótermünkben igyekszünk a bútorlap mintadarabokból több darabot is elhelyezni, a termék jobb bemutathatósága érdekében.

A bemutatóteremben kiállítva elsősorban bútorlapok, munkalapok, vákuumfóliás lapok vannak kihelyezve.

 

Böngészés:

Önnek nem kell regisztrálnia magát, ahhoz, hogy termékeinket megtekinthesse, bővebb információt kaphasson róluk, illetve, hogy az árakról tájékozódhasson.

 

Megrendelés leadása:

Lapszabászat: Személyesen üzletünkben megrendelőlap kitöltésével. Vagy, internet segítségével egy (excel) táblázatot kell kitölteni, és az küldhető el üzletünkbe. Határidőt minden esetben napra pontosan visszaigazoljuk, és e szerint lehet átvenni a rendelt termékeket. A megrendelés csak abban az esetben tekinthető érvényesnek, ha azt visszaigazoljuk.
Lapszabászattal kapcsolatos részletes tudnivalók az adott menüpontban érhető el.

Kiskereskedelem: Termékeink (bútorlapok, munkalapok, osb lapok, ....) elérhetőek egész táblában is raktárkészletről, mellyel azonnal ki tudjuk szolgálni megrendelőinket. Előre rendelést nem igényel. Egyedi termékek esetében személyes, vagy írásos megrendelést kérünk, szállítási határidő terméktől függően 1-4 hét között jellemzően.

Nagykereskedelem: Kizárólag szerződéses partnereink részére. Előrendelés nélkül azonnal raktárról a készlet erejéig, illetve előrendelés alapján a visszaigazolás szerint.

 

Fizetés:

Fizetés az áruátvétel napján, az áruátvétel előtt, készpénzben. Egyedi termékek megrendelése esetén esetenként kérünk előleget.

 

Áruátvétel szabályai:

A megrendelés átvételére a vállalási határidő napján, délután 15.30- 16.45-ig van lehetőség, avagy azt követő munkanapon 12 órától (szombatonként 8-12 óra közt).
Kérjük, hogy a megrendelt árut átvételkor minden esetben ellenőrizzék le, csak így tud mennyiségi és a minőségi reklamációs lehetőséggel élni.
Az egyedi termékek (amit nem tart raktáron a Somy Kft) átvételi időpontja minden esetben pénteki nap 8 órától.
Először irodánkban kell fizetni a termékeket, majd azt követően blokk/számla alapján történhet az áruátvétel.

 

Reklamációval kapcsolatos fontos információk:

A nyilvánvaló és rendes vizsgálattal felismerhető hibákat a Vevő köteles  az áru átvétele után azonnal, de legkésőbb 1 napon belül megkifogásolni. A Vevő a leszállított áru további feldolgozása vagy megmunkálása előtt köteles megvizsgálni, hogy annak sajátosságai a felhasználási céloknak megfelelnek-e, még akkor is, ha korábban áruminták leszállításra kerültek.
A Vevő számára ismert minőségi előírásokban felsorolt mértékű eltérések szerződésszerű teljesítésnek minősülnek ( a termékek gyári mérettűrései a gyári adatok alapján, a lapszabászati pontosság +-1mm).
Reklamáció esetén kérjük hozza magával a vásárlást igazoló blokkot, vagy számlát.